October 2, 2007

CARTOFI FIERTI ÎN COAJA,LA MO

6 cartofi de marime medie
200 ml apa
I-am fiert 12 minute la 900 Watt(doar mo-fara alte functiuni)

Am pus apa în vasul de jos,deasupra vasul perforat.

Cartofii spalati.

Capacul,cu mini orificiul deschis.

Fierti dupa 12 minute..le ajungea si 10 .


Acesti cartofi i-am decojit,si i-am servit cu unt+verdeturi +sare de mare si usturoi(facut de mine),pe lînga somonul în crusta picanta :

http://mayas-esprit.blogspot.com/2007/10/somon-cu-crusta-picantala-cuptor.html

2 comments:

  1. Buna Maya....de trei zile citesc la retete, nu ma pot hotari care sa le fac de sarbatori...pana un aalta...unce as putea gasi un vas similar pentru facut cartofi in MO?
    Lucia Diaconescu din Satu Mare

    ReplyDelete
  2. BUNA MAYA CİTESC Sİ FAC CU DRAG DİN RETETELE TALE LA FEL CA LUCİA TE-AS İNTREBA Sİ EU UNDE SE GASESTE UN ASEMENEA VAS SAU CUM SE CHEAMA MERSİ

    ReplyDelete